R.I.P |
||||
19-11-1935 |
24-3-2010 |
|||
Mippelke |
21-11-2017 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Slechte leugenaars |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ons halfzusje kim had terwijl onze moeder al langer in een verpleeghuis zat met alzheimer alle verzekerings papieren in handen had ., die van mam en ook die van Piet en mij .
| Datum 25 maart 2010
Date: Tue, 24 Mar 2015 23:02:11 +0100 Subject: Reactie n.a.v. jouw brief dd. 24 maart 2015 From: hendrix.rws@gmail.com To: marselgrosz@live.nl Ieder kind moet persoonlijk en officieel aangeven wat er moet gebeuren met de verzekering. Met ons is deze afhandeling door Steegh gebeurt, wij hebben jou en Pityu alle in ons bezit zijnde papieren overgedragen betreffende de verzekering dit op jullie persoonlijk van toepassing is. Jullie dienen zelf contact op te nemen met Steegh en aangeven wat jullie willen overnemen of afkopen. Date: Wed, 25 Mar 2015 22:52:41 +0100 Subject: Re: Reactie n.a.v. jouw brief dd. 24 maart 2015 From: hendrix.rws@gmail.com To: marselgrosz@live.nl Beste Marsel, Na het overlijden van moeder zijn de verzekeringen automatisch overgegaan op de kinderen zoals moeder dit ook heeft afgesloten.: Dat er geen nieuwe afspraak met Cor Steegh is gemaakt ons excuus hiervoor, maar ieder kind dient de betreffende verzekeringen wettelijk persoonlijk dient af te handelen Ieder kind moet zelf met Steegh of rechtstreeks met de verzekeraar contact hebben om persoonlijk kenbaar te maken wat met de verzekering moet gebeuren. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17-10-2009 Overboeking per ola euro 7,75 naar 51.85.96.257 Van Streegh bij navraagnummer 2952004771 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 juli 2009 waarde polisoverkomstig de voorwaarden |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 oktober 2009 Er staat op deze papieren de naam van mevrouw van Gout . Ardanta beweerd echter dat deze pas in |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 oktober 2009 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ee week nadat ons halfdzusje K.L Bomers de papieren heeft opgevraagt is er een wijziging geweest lingk leggen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() 25 maart 2010 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 maart 2010 Alle verzekering per direkt opgezegd ardanta mv van gout ardanta |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Datum 29 maart 2010 (E-mail hiernaast) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 maart 2010 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2011 Ardanta heeft verzekering in bezit gekregen |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 jaar later 2015 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 maart 2015 notaris |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 maart 2015 Date: Tue, 24 Mar 2015 23:02:11 +0100 |
25 maart 2015 Date: Wed, 25 Mar 2015 22:52:41 +0100 Subject: Re: Reactie n.a.v. jouw brief dd. 24 maart 2015 From: hendrix.rws@gmail.com To: marselgrosz@live.nl Beste Marsel, Na het overlijden van moeder zijn de verzekeringen automatisch overgegaan op de kinderen zoals moeder dit ook heeft afgesloten.: Dat er geen nieuwe afspraak met Cor Steegh is gemaakt ons excuus hiervoor, maar ieder kind dient de betreffende verzekeringen wettelijk persoonlijk dient af te handelen Ieder kind moet zelf met Steegh of rechtstreeks met de verzekeraar contact hebben om persoonlijk kenbaar te maken wat met de verzekering moet gebeuren. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Verzekeringen |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mijn broer en ook ik hebben Ardanta meerdere E mails gestuurd van veranderingen wist hij niks Deze man wist wel te melden dat ons halfzusje de boven als ook onderstaande documenten heeft opgevraagd In ons archief is geen wijziging omtrent de polis te vinden. Het enige dat wij hebben kunnen vinden is een verzoek van de destijds aangewezen adviseur / tussenpersoon om een kopie van de polis toe te sturen . Dit verzoek is op 12-10-2009 ingediend bij A.S.R. Wij vermoeden dat het polisblad /wijzigingsblad dat uw moeder op 21-10-2009 heeft ontvangen voortvloeit uit dit verzoek.. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lars Hollink & Dennis de Vries verzekeraars Ardanta |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van: Loket Ardanta Klantenservice [ardanta.klantenservice@asr.nl]
Voor de rest is deze polis exact gelijk gebleven bij ons. Met
vriendelijk groet, |
Van:piet Geachte
heer Grosz, In ons archief is geen wijziging omtrent de polis te vinden . Het enige dat wij hebben kunnen vinden is een verzoek van de destijds aangewezen adviseur / tussenpersoon om een kopie van de polis toe te sturen . Dit verzoek is op 12-10-2009 ingediend bij a.s.r. Wij vermoeden dat het polisblad /wijzigingsblad dat uw moeder op 21-10-2009 heeft ontvangen voortvloeit uit dit verzoek. Met
vriendelijke groet, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Geachte heer Grosz,16 Oktober 2017 via Email Hoe helpen wij u zo snel mogelijk? Vragen Voor vragen is zij te bereiken op telefoonnummer (053) 488 11 35. U kunt haar ook mailen ardanta.klachten@asr.nl
|
Geachte heer Grosz,20 Oktober 2017 via Email Ik ben aanwezig opDinsdag en donderdag tot 14.00 uur, woensdag tot 12.00 uur en vrijdag tot 17.30 uur. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Deze Lars Hollingk heeft iets uit te leggen . In de bovenstaande geeft Menneer lars Holingk het antwoord op de vraag van onze broer piet wat er is veranderd aan polis . En wat geeft deze slImmerik voor een antwoord :Kunt u ons aangeven wat u precies bedoelt met de verandering? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Geachte heer Grosz Bedankt voor uw mailbericht van 31 oktober 2017 waarin u nog enkele vragen/opmerkingen heeft over de verzekering ten name van M.P. Bomers. Deze verzekering is ingegaan per 15-08-1984 bij Stad Rotterdam en heeft toen het polisnummer 4231747 gekregen. Deze verzekeringen zijn in 2011 overgegaan naar Ardanta. Vanaf dat moment beheren wij deze verzekering en alle identieke verzekeringen van andere verzekerden. Door deze overgang is het polisnummer gewijzigd naar H4819841348. Naast een polisnummer wordt er bij Ardanta ook een contractnummer afgegeven. Voor de verzekering van mevrouw Bomers was dit 0055340333. Ik kan mij voorstellen dat al deze verschillende nummers verwarring kunnen geven. Het gaat echter nog steeds om dezelfde verzekering, zoals die in 1984 bij Stad Rotterdam is afgesloten. Afgifte polisblad in 2009 Zoals ik in mijn vorige mail al aangaf, is er een polisblad afgegeven, omdat hierom toen was verzocht. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als dit is gedaan door uw halfzusje terwijl zij hiervoor niet gemachtigd was. Er is op dat moment echter geen wijziging doorgevoerd op deze verzekering. Het verzekerd bedrag was bij het afsluiten van de verzekering in 1984 € 3.403 (Hff. 7.500). Dit bedrag is in de loop der jaren verhoogd door renteparticipatie en in 2016 is het verzekerd bedrag, samen met de opgebouwde renteparticipatie, uitgekeerd. De begunstiging is in 1992 als gewijzigd naar S.A. Grosz. Hiervoor heeft mevrouw Bomers toen een getekend wijzigingsverzoek ingediend. De begunstiging is daarna niet meer gewijzigd en de uitkering is in 2016 ook gedaan aan S.A. Grosz. Uitkeren van de verzekering In 2010 is ASR geïnformeerd over het overlijden van mevrouw Bomers. Op 03-09-2010 hebben zij hierover een brief gestuurd aan S.A. Grosz. In deze brief werd aangegeven dat, alvorens de verzekering te kunnen uitkeren, ASR eerst alle benodigde stukken moest ontvangen. Deze stukken hebben zij echter toen nooit ontvangen. Pas in 2016 heeft ASR de ontbrekende stukken ontvangen en is het verzekerd bedrag uitgekeerd aan de begunstigde, S.A. Grosz. In 2011 het beheer naar Ardanta overgegaan. Er stond in de administratie wel vermeld dat mevrouw is overleden, maar niet dat de uitkering nog niet volledig was afgehandeld. Omdat mevrouw was overleden voor de overgang naar Ardanta, lag de afwikkeling van deze uitkering nog bij ASR. Dit hebben wij in onze vorige mail niet duidelijk aan u aangegeven. Mijn excuses hiervoor. Omdat wij niet in het bezit zijn van uw telefoonnummer, kunnen wij uw klacht niet telefonisch met u bespreken. Het is ons ook nog steeds niet helemaal duidelijk waarom u van mening bent dat er in 2009 iets gewijzigd is. Zowel de begunstigde als het verzekerd bedrag is op dat moment niet gewijzigd. De verzekering is uitgekeerd zoals dit toen is aangevraagd door mevrouw Bomers. Vragen? Heeft u nog vragen of opmerkingen naar aanleiding van mijn mail, dan kunt u altijd contact met mij opnemen. Met vriendelijke groet, Telefoon (053) 4881142 Ik ben aanwezig op Dinsdag en donderdag tot 14.00 uur, woensdag tot 12.00 uur en vrijdag tot 17.30 uur Vragen? Heeft u vragen neemt u dan contact met ons op. | . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ik ben hier nu mee bezig |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||